ישראל
  • English for young kidsEnglish for young kids
    אנגלית לילדים

    התלמידים של "הלן דורון" נהנים ולומדים אנגלית - באותו הזמן

    תבין איך
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    תנסה אותנו

    אנו מזמינים אותך לשיעור נסיון חינם

    מצא מרכז לימד
  • English for kidsslide2-17
    מילדות לנערות

    אנו מכינים את הילדים מגיל 3 חודשים ועד 19 להצלחה בחיים

    מצא מרכז לימוד
 

מעוניינים לרכוש זיכיון ללימוד אנגלית לילדים? אל תמשיכו לפני שעניתם “כן” על 3 השאלות הללו

רכישת זיכיון היא כנראה אחת המחויבות הפיננסיות הגדולות ביותר שאי פעם תיקחו, אשר אינה כוללת רכישת דירה או בית. לכן, חשוב שתהיו שמחים ובטוחים בבחירה שלכם, ועליכם להיות משוכנעים לגמרי ביכולתכם להצליח.

רבים חושבים כי זיכיון הוא עסק מוכן מראש המבטיח הצלחה. למעשה, לזיכיון יש לא מעט יתרונות, אך בצידם ישנם אתגרים. נשאלת השאלה – מה צריך וחשוב לדעת לפני שמחליטים לקפוץ למים?

רשת זכיינים

 

 

 

 

 

 

 

  1. האם יש לכם את מה שנדרש?

מהן נקודות החוזקה שלכם?

בחנו את עצמכם במבט ארוך, מעמיק וביקורתי: אילו מיומנויות וכישורים אתם מביאים איתכם לעסק? האם יש לכם הכשרה אקדמית בתחום? התשובות לשאלות אלה הן חשובות, אבל הן לא מה שיקבעו בהכרח, האם יש לכם את הכלים להצלחה. זכיינים יכולים להביא לקריירה החדשה שלהם מגוון רחב של מיומנויות ויכולות. רבים מביניהם, אגב, לא מחזיקים תואר בחינוך. אבל גם אם אין לכם תואר בחינוך, ידרשו לכם כישורים אחרים כגון ניהול עסקי, שיווק ומכירות.

ולא פחות חשוב, על הזכיין המיועד להביא איתו תשוקה לחינוך והבנה מעמיקה של חשיבות לימוד האנגלית לדור הבא. המכנה המשותף של הזכיינים שלנו הוא ההבנה של יתרונות הזיכיון בתחום לימוד האנגלית.

זיכיון מתחיל בתשוקה – אבל דורש התנהלות יומיומית מדוקדקת
מלבד התשוקה לחינוך, תזדקקו לידע מעשי בניהול היומיומי של עסק רווחי ולהקפדה על הרווחיות. התכנית העסקית שלכם אמורה למפות את המטרות ולפרוס את הצרכים והיעדים שלכם. כדאי שתבהירו לעצמכם האם אתם יכולים להכשיר את עצמכם בתחומים בהם חסרים לכם מיומנויות או ניסיון.

זיכיון הוא עסק של אנשים
האם אתם מרגישים ביטחון על לקיחת אחריות לזיכיון משלך? לא תמיד קל להיות מי שמוביל. כבעלי זיכיון, תהיו אחראים לבנות, להוביל ולהניע את צוות המורים והמורות שלכם. ההצלחה שלכם תלויה באופן בו תגבשו ותובילו   קבוצת מורים חזקה, שחיה ונושמת את העסק ברמת התלהבות הדומה לשלכם.

 

  1. עשיתם שיעורי בית?

הזכיינות החינוכית אותה אתם שוקלים לקחת על עצמכם עשויה להיות שם מותג מוכר או חברה מובילה בתחומה, אבל אתם צריכים לבחון את האיתנות שלה.

מי עומד מאחורי הזיכיון?
מול מי אתם מתנהלים? מי הקים ויזם את העסק המקורי? האם יש להם את הידע המעמיק של נושא הליבה? הזיכיון צריך יסודות מוצקים המונחים על ניסיון מוכח בתחום.

האם מדובר בטרנד או בהצלחה לטווח ארוך?
זיכיון ‘טרנדי’, הרוכב על גל רגעי של פופולריות לא יכול להיות עיסוק שיגדל ויתפתח איתכם לאורך שנים. חשוב להיזהר לא ליפול בפח של זיכיונות העשויים להיות מוגדרים ומוגבלים לאזורים ספציפיים, למיקומים או לחתך דמוגרפי מסוים אשר מבטיחים לכם שניתן יהיה להעבירם לשווקים אחרים. זיכיונות מצליחים הם אלה שההצלחה בהם מבוססת על מודלים עסקיים ותפעוליים שניתן להפעיל במיקומים ובחתכי אוכלוסייה שונים ושניתן לעקוב אחר תוצאותיהם.

מה גורם לזיכיון להתבלט?
מה הופך את הזיכיון לייחודי? ללא הצעת ערך ברורה ומבודלת (USP), אין את מה שייצור הבדלה מהמתחרים. אם הצעת הערך של הזיכיון לא בולטת מול המתחרים ומבודלת מהם, תהיה לכם בעיה למשוך לקוחות פוטנציאליים.

למידה משולבת

  1. מה אפשר לצפות לאחר היציאה לדרך?

ממריאים לטווח ארוך

לאחר ההשקה, הגידול בפעילות הזיכיון מותנה בתמיכה אישית שוטפת. תמיכה שמתחילה עוד בטרם שהזכיינות שלך פתחה את שעריה וממשיכה ככל שהזכיינות צומחת.

האם לחברה המזכה יש תכניות הכשרה להמשך? האם תקבלו סיוע בתהליך הגידול והצמיחה? האם יש אינטראקציה קבועה עם ההנהלה ומטה החברה המזכה? האם עומד לרשותכם מנהל אישי הזמין לענות על השאלות והצרכים שלכם? האם קיימת תקשורת עם זכיינים אחרים ברשת?

אין תחושה גרועה יותר מאשר להשקיע מאמץ וכסף בזיכיון, רק כדי לגלות שלאחר שתמה החגיגה הראשונית של ההשקה, אתם נמצאים ברשות עצמכם ללא כל תמיכה. דבר כזה ניתן לגלות בשיחה קצרה עם עם זכיינים קיימים. אם הם זוכים להתעניינות מהרשת רק כאשר מגיע הזמן לחדש את האספקה או לשלם תמלוגים – כדאי לכם להמשיך לחפש חברה אחרת.

נושא נוסף שחשוב לבדוק הוא מחויבת הרשת המזכה לקידום המוצר שלה באופן מתמשך. האם החברה המזכה משקיעה בטכנולוגיה חדשה, באפליקציות למשל? השקעה כזו היא איתות של החברה המזכה לכך שהיא כאן כדי להישאר ושהיא מתאימה את עצמה לסביבה המשתנה.

יכולים לסמן על כל השאלות?
זהו, הגענו לשלב הסיכום. אתם מוזמנים לבדוק את שלושת הנושאים האלו עכשיו לפני היציאה למסע שלכם. אם אתם יכולים לסמן √ בשלושתם – אז יש רק דבר אחד נותר לעשות. You got the power!

 
?INTERESTED
WE ARE ACTIVELTY
FOR FRANCHISEES
IN CITY
LOOKING
?INTERESTED
WE ARE ACTIVELTY
FOR FRANCHISEES
IN CITY
LOOKING
?INTERESTED
WE ARE ACTIVELTY
FOR FRANCHISEES
IN CITY
LOOKING