לא צריך לקרוע את הכיס בשביל ללמוד אנגלית

לימוד אנגלית לילדים בהלן דורון

לא צריך לקרוע את הכיס בשביל ללמוד אנגלית

לפי תוצאות סקר שפורסם בידיעות אחרונות בדצמבר 2022 ובוצע על ידי תלמ”א, עולה כי יותר ממחצית המשפחות במדינה משלמות על שיעורים פרטיים באנגלית בממוצע 600 ש”ח לשבוע!

ישנה גם דרך אחרת, יעילה יותר, ומשתלמת הרבה יותר: לימודי אנגלית לילדים בשיטת הלן דורון, עם טווח מחירים של 60-80 ש”ח לשיעור קבוצתי כיפי מהנה ויעיל, שאפשר ללמוד בכל אחד מ-100 נקודות הלימוד הפרוסות בכל מדינת ישראל. השיעורים מועברים על ידי מורות מוסמכות ללימוד המתודולוגיה, וכוללים שירים, תנועה, ריקוד,משחק והמון הנאה. ומעבר להנאה השיעורים מכילים סגנונות למידה רבים המאפשרי לילדים להתחבר בקלות לחומרים, ולקלוט את אוצר המילים בקלות ולספוג כמה שיותר את השפה. הלמידה מתבצעת בקבוצות קטנות של  עד 8 ילדים בכל קבוצה.

החוגים של הלן דורון מתאימים לילדים החל מגיל 3 חודשים ועד ל 18 שנים, ומחולקים לקורסים שנתיים שונים לפי קבוצת הגיל של הילד, עם תכנים מתאימים לכל גיל ורמה.

לימוד אנגלית לתינוקות ופעוטות, קיימים 3 קורסים שמתאימים לתינוקות החל מגיל 3 חודשים, ועד לגיל 4 שנים.

לימוד אנגלית לילדים , קיימים 8 קורסי אנגלית לילדים החל מגיל 3 שנים  ועד לגיל 12 שנים.

לימודי אנגלית לנוער, 6 קורסים מתקדמים לנוער מגיל 12 ועד ל 18 שנים

עלות ממוצעת של קורסי האנגלית בהלן דורון נעה בין 200-400 ש”ח בחודש עבור קורס שנתי של 36-40 מפגשים., קרוב ל- 4 מליון ילדים ברחבי העולם כבר דוברים אנגלית הודות לשיטת הלן דורון.

לימוד אנגלית לילדים

הלן דורון, מנכ”לית ומייסדת החברה: “כיום, ידיעת השפת האנגלית הינה חובה והכרחית, וככל שהלמידה מתחילה בגיל צעיר יותר כך השפה נספגת בקלות יותר, וזה דבר שמוכח מדעית.
לעבור במבחן ולהוציא ציון טוב בבגרות מבלי באמת לדעת את השפה, זאת לא המטרה. המטרה הינה להטמיע את יסודות השפה האנגלית ולייצר תשוקה ללמידה על מנת שכמה שיותר ילדים ובני נוער יוכלו להצליח בחיים הבוגרים.
אנחנו דואגים שדרך הקורסים שלנו נתמקד בלתת לילדים ולנוער נקודת הפתיחה הטובה ביותר שיש לקראת החיים הבוגרים שלהם, וכשזה קורה גם את המבחנים והבגרויות הם עוברים ללא כל מאמץ, כי הם כבר דוברים את השפה”.